ny camping

men inte bättre. pelle ringde mig förut på dagen o sa att vi skulle flytta oss till en annan camping, efter en snabb packning vara vi klara för färd.. men det var ju inte så långt vi skulle åka så det blev bara 3 mil... sen när vi väl va har i igesund eller vad det heter så packade vi upp o donade en stund... peter,tina , pelle och jag delar duschrum o toa. så nu på kväll skulle jag ta mig en dusch så angelina gick med mig. det är en barack för arbetare på campingen som vi får ha så v i får vara ifred på toan. så i denna stora baracken så har jag klätt av mig o står spritt språngande naken så knackar det på dörren. då kom det först in en tant. ok tänkte jag hon skulle bara borsta tänderna. men sen kom det in en en gubbe . jag trodde att jag skulle dö... handuken jag hade över mig täckte inte ens hälften av kroppen .. sen stog han bara där o såg ... fy va äkligt ... imorgon flyttar jag mig igen här ligger jag inte ....och tur att angelina var med för annars hade jag nog blivit våldtagen.... fy faan.... om man ändå låg i skåne...

nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0