trött

tänkte lägga mig en timme men det får jag nog inte... idag gick jag till annagatan efter jag lämnade prinsen på dagis, men ingen öppnade dörrenså jag fick traska hem igen.. när jag kom hem så hade pelle låst in sig och hade högsta volym på radion så det var ingen ide att fortsätta knacka och plinga . så det var bara att fortsätta ner på gatan till lena och hon släppte in mig iallafall. där drack jag mitt morgonkaffe med henne och ia. sen tillbaka till annagatan och fick det senaste skvallret av fia. sen tillbaka hem.. så det har varit mycke fram o tillbaka idag.


igår tog jag och th med oss en halv pula och en hel stjärtlapp till kullen och åkte.. kul som faan var det. th är våghalsig så hon åkte i röret det var mega coolt tyckte jag.  jag o lafamiljen ska sticka iväg till öb snart på shoppingtur... jippi tänk vad roligt att bränna pengar hehheh

plastparty hos fia på söndag kl 18.00 kom dit o fynda

Kommentarer
Postat av: mamma

vad är en halv pula?

2009-02-20 @ 19:17:47
Postat av: mamma

nu har jag allt skaffat mig en blogg....

2009-02-20 @ 20:18:08
Postat av: margarina

hej! vad gör du då? mamma...

2009-02-20 @ 23:14:47
Postat av: Anonym

Ja vet jag är sten cool...Men jag tycker du är coolare

2009-02-21 @ 01:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0