tjenis



hittade denna bilden som är 1år gammal. angelina ,robin och dyllan var har tiden tagit vägen...?








här är en på mig... inte lika rynkig här









--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



vaknade 7.40 i angelinas säng. jag gick in till henne vid 6 för att stänga av larmet på klockan men somnde brevid henne. jag frös så mycke så jag tänkte att hon skulle värma mig lite. sov då lite för länge. pelle trodde att jag hade gått ner när våran klocka ringde så han somnade om. men det gick bra ändå hon kom bara 10 min sent. nu snart ska jag gå ut med bill sen in i duschen. senare idag ska jag o therese åka fram till stan o shoppa... tänkte  bränna lite av frulönen. här är lite bilder från gårdagen..   en trevlig kväll hos jessica. skriver mer sen


Kommentarer
Postat av: petra

vilken god kladdkaka:-)

2008-09-26 @ 13:05:58
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0