hello

faan vad jag hatar snö. det blir så blött o grus i hallen när man kommer in. va och hämtade dyllan nyss på dagis, han hade gjort ett alla hjärtans dag kort till sin mamma.  angelina började dagen med en bit kladdkaka med vaniljsås till frukost, hon är rolig hon.


idag är det sanering så står högst på listan.  måste rensa bort all skit. det finns ingen återvändo eller vad det heter.
maddeklen ska komma o titta på lillebror för han kan ha fått svinkoppor.  imorgon har jag ett parrty hos marita så alla 868 läsare kan komma hem till henne o köpa plastburkar till ett skitbilligt pris.


nu ska jag ta ett varv med kompisen annars gror vi igen här. det är så dammigt o lortigt. det enda som är dammfritt är tv som pelle putsar ihjäl.


tvättade till halv två inatt så jag tycker väldigt synd om mig själv....



totti looooooo

Kommentarer
Postat av: mamma

jag håller på här...vad mycket vi har kört till tippen 6låder det du...det var bara köket och jag håller på än.. det finns inte ngt slut på skiten man samlar på sig.. lycka till... myss myss..

2009-02-11 @ 22:46:04
Postat av: Anonym

har du inget vi kan ta till loppisen? släng bråten i en kasse/låda så hämtar vi det.

2009-02-11 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0