dax att börja om

med skrivandet.. men jag tycker inte att det händer så mycke nu för tiden... men om man tänker efter så har det väl hänt lite grejer. jag kan börja med att berätta denna veckan har vi haft magsjuga allihop.. tycker så synd om mina bebisa när dom inte äter. men det har gått över nu... ifedags så var det ju fest bilder ifrån den hittar ni på lenas blogg. det var jättekul att komma ut o vara lite barnlediga. pelle var med mig en sväng på dansgolvet... men det var ingen john travolata av han kan jag med handen på hjärtat lova.

mm vad mer har hänt?  maddeklen väntar en flicka.. det ska bli roligt när den lilla ska komma.. mmm tirrebirres tandvärk är över tror jag.  nästa vecka är det sportlov undra vad man kan hitta på då? kanske blir det pulka åk.  idag har vi varit själva jag o mina barn... dom är mycke snällare när man är ensam med dom... tror det är pelle som förvildar dom.  imorgon ska nog barnen gå till dagis o skola.. och jag ska till mamma o krossa datorn har jag tänkt.  '

har börjat en pärlkurs, jätte kul tycker jag. roligt att träffa lite nytt folk , gjorde ett fint litet ägg till min mamma men den lilla hundjäveln åt upp det... det tog mig 3 timmar att pärla det.



 ska lägga in lite nya kort lite senare om jag hittar kameran.


nu ska jag in på facebook o kicka lite röv.   


nattinatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte börja börja om snart?

2009-02-08 @ 11:38:16
Postat av: Anonym

just det, kom igen och blogga.

2009-02-09 @ 14:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0