söndag kväll

shit va mycke tvätt jag har..gick ut med tvätten o märkte att jag glömt sköljmedlet o tvättmedlet typiskt mig, så det var bara att tralla hem o hämta det.  angelina badar o dyllan ska göras klar för att nana..  sen blir det lugn o ro för mig o mycke kvällskaffe hos jessica. therese har varit osynlig idag mmm undra om hon simsar..? oscar är också osynlig..






nu spelar...---> angelina hanna montana....---->>> haha.......................!!!!!!!







hej försöker komma på nått att skriva om. men det är inte så lätt.. corners öppnade igår. hade velat gå dit men det blev en natt med prison break för mig o jessica. idag ska vi till lena för hon ska bjuda på söndags middag kallops blir det. sen får jag fortsätta med tvätten... en maskin har jag tvättat än så länge. sen ska jag bada mina terrorister..känner att min värk är på gång o komma, känner i rygg o knän. men det kan vara för att jag sov så länge idag. nu ska vi se efter lite bilder





mina bebisar

Kommentarer
Postat av: oscar ahmetbasic

hejj hejj =) ne ja gör inte så mycket sitter hemma och häckar din lilla mini patt fia haha köss

2008-09-28 @ 21:08:14
URL: http://oscarahmetbasic.blogg.se/
Postat av: oscar ahmetbasic

dahhhhhhhh ja e inte alls osynlig??? elle?? haha nån som ser mig??? de gör ja 1000ggr i spegeln varje dag iallafall hahah .. ja vill ha en inbjudan snart för att fira mitt nya jobb i sthlm ja vill ha mycket kaffe!!!!!!

2008-10-01 @ 13:43:01
URL: http://oscarahmetbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0