onsdag

nu har jag varit duktig o tagit tag i angelinas rum.. så nu är det fint o städat.. jessica var här o hjälpte till.. lägger ut kort sen så ni får  se hur det blir.-...har dyllan på armen så det är lite svårt att skriva... skriver sen istället



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

trög morgon dåligt väder. kan inte börja bättre.ska snart ut  med vovvsingen , kanske att jag piggnar till om jag kommer ut. fick ta årets största disk när jag vaknade.   pelle kollar efter datorbord på blocket  o jag kollar efter rynk krämer.. kollade mig i spegeln i bilen o blev milda förskräckt. jag ser ut som 500 år i ansiktet. jag har fått rynkor. min tid är förbi nu... man kan inte alltid stå i rampljuset... igår beställde jag en lip plumber

Too Faced Lip Injection Extreme

, den ska göra så att mina läppar ska bli större. hoppas den funkar. sen ska jag köpa en anti wrinkle kräm också. ja ja nu ska jag gå o blossa på en stor ciggarett.. bye bye

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är konstaterat att det går utför när man fyllt 25.. :o)

2008-09-24 @ 10:01:11
URL: http://lenakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0