måndag

pratde med comviq så hag får mitt gamla nr denna veckan... måste bara ha en telefon nu då. dyllan får hitta sitt gömställe ..jag o angelina har sett på mannen som talar med hundar...  glamour var jättebra idag tyckte jag längtar till imorgon så jag kan se 2 nya dubbel avsnitt.  går till jessica så fort angelina somnar.. tråkigt när man har fylleångest...men med malins sällskap ska det nog försvinna... bye bye








tjabba
nu sitter jag o väntar på att jessica ska komma på kaffe... det blev ingen solning för oss idag.kanske senare.idag gick jag upp kl7. känner mig ganska pigg idag men man vet inte hur länge jag är det.  ska fråga om jessica kan hjälpa mig att hitta telefon idag... telefon skiter jag i bara jag får kortet. har ju haft mitt nr i 13 år.. skitasamma annars ringer jag comviq o får det ändå. skriver mer sen efter jag o jessica har skvallrat lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0