torsdag

.

nu är det snart helg va gött. imorse så ramlade angelina ur sin säng när kl ringde så hon kom in till mig o la sig en stund. det är så gött när hon kommer o värmer mig. joanna kom precis hit så dom åkte tillsammans till skolan. dyllan ska jag lämna på annagatan idag i några timmar tänkte jag.. mammas lilla prins är så fin han springer runt o dansar. så fort pelleplutten kommer hem ska jag gå ut med den fyrbenta prinsen... idag har jag bestämt mig för att vara pigg o glad. nu ska fylla på mitt kaffe o gå ut o röka...skriver mer sen när det händer mer i mitt liv

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag var vid min bil.. och sedan vid fyllecellen.. :o)

2008-10-02 @ 12:52:17
URL: http://lenakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0