sorry att jag inte har skrivit

idag har jag jobbat flytthjälp.. jag har burit och grejat hela dagen hos maddeklen... gött för madde att hon fick flytta in lite tidigare. men stackars den som ska städa den gamla lägenheten... nu börjar jag känna lite stress för festen, min klänning måste sys om lite sen har jag inte färgat håret än....

Dyllan sket ner hela storarummet förut. jag tänkte att han skulle få vädra sig lite. först sket han ner dammsugar sladden sen hoppa han i resesängen och sket ner den med... då tyckte jag att han hade vädrat sig färdigt. Angelina hjälpte till att flytta hon var jätte duktig.. hon har cyklat fram och tillbaka.


nu ska jag ut med hunden och sen till maddeklen .. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0