godmorgon

Vaknade för en timme sen eller rättare sagd Dyllan. vi gick ner och sätte oss framför tvn .. såg på våra bästa år samtidigt som Dyllan åt välling. nu ska jag börja följa de igen. glamour får jag absolut inte glömma idag , det har blivit jätte bra nu igen efter det var dåligt ett tag. Angelina lekte med sin kompis igår och höll på att riva hela övervåningen.. jag fick anfall och trodde att dom skulle städa upp som dom sa men när jag skulle lägga mig i natt så kikade jag in och det var ett riktigt bombnedslag. jag blir så jävla arg när dom beter sig som hulliganer. varför kan dom inte vara hos kompisen? jag tror inte dom beter sig så hon kompisen... ååååå  blir så arg.  




snart är det fest. måste be Lena att sy in klänningen lite.  så den ska passa riktigt... party party.. jag ska röjja som f*n hos maddeklen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0