god morgon

trött som bara den är jag, inte roligt med trötta dagar. vaknade halv 8 imorse och trodde inte att vi skulle hinna till skolan.  men det rullade på så bra att vi kom lite tidigare. nu ska jag snart klä den lila trollungen och lämna han på dagis.... göttt


 igår var det pärlkurs , jag håller på med en hållare till värme ljus nu.. den är klart mycke lättare att göra än haren eller ägget... så nu är det värmeljus hållare för min del som gäller.

efter kursen så skulle vi pärla lite hos therese men det gick åt helvete. fattade nada .. jag och maddeklen skulle lära th men det blir ju svårt när man inte kan själv hehehhe


men nu kom jag på hur man skulle göra så ikväll blir det lättare... heja pärlor

nu stinker det bajs och jag vet vem som är skyldig till det... dax för blöjbyte... inget slår en stor bajsblöja på morgonen.... not


bye bye folk

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA

2009-03-11 @ 23:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0