slut på helgen!

Och snart är det måndag. tycker bättre om vardagar än om helger.  angelina har varit borta hela helgen, hon köpte sig en hamster som hon skulle ha hos sin faster. gött tycker jag så jag slipper städa buren.. det räcker med att jag får ta hand om vovven och fiskarna.

tupperwarepartyna gick bra. första gick bättre än det andra jag kom ihog mer då. jag var så trött när jag var hos jessica så jag vet inte om jag fick ur mig rätt om grejerna... 

imorgon är det skola och dagis. sen på onsdag ska jag och angelina till en dietist. hoppas nu att jag inte glömmer bort tiden.  ska förslka få ordning på det hela nu..


onsdag är det leverans på grejerna .

imorgon ska jag ut och gå med fia och th är det tänkt... annars tar jag en promenad själv. vi hade tänkt att gå spåret men om jag går själv så blir det absolut ingen skog för mig.

nu ska jag lägga mig i soffan och se på töntfilmen pelle ser på.. den handlar om krigare från 1500talet så jag lär ju somna snabbt...

natti natt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0