så var det natt igen

nu ska jag strax krama kudden.. ville bara skriva att det gick bra hos dietisten. jag var ingen dålig mamma som jag trodde.. och angelina äter det hon ska. hon hade växt så hon är 129cm lång... mammas fina prinsessa...


dyllan hade varit glad idag på dagis. han hade bara gråtit när jag lämnade honom men det gick över ganska fort. pratade med milla i telefon idag det var roligt. sen drack jag kaffe hos fia. imorgon vet jag inte vad som händer, kanske jag kommer i väg till maddo eller vad det heter.


letar lite efter lägenheter men än finns det ingen i min smak. ne nu får jag krypa till kojs


nattinatt folket

Kommentarer
Postat av: jessie

Meddo heter det. hehe

2009-01-22 @ 09:46:20
URL: http://ivanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0