prison break

ska snart kolla klart på  serien.. ligger efter massor med avsnitt. såg tre avsnitt igår och jag tror det är fyra kvar sen är jag nog ikapp. om två veckor börjar lost...jippi hoppas det händer nåt där nu.  annars så slutar jag se på den serien.

 idag gick det bra på partyt sålde för 1700 kr. sen har jat två till på lördag så jag vet inte vad det slutar på.

imorgon har angelina bad i skolan .. det är det roligaste hon vet.


på måndag börjar dyllan dagis . då ska han vara utan sin mamma i 3 timmar. undra vad jag ska göra?

nu ska jag ringa th o ta en cigg

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska vara här hos mig...myss myss...

2009-01-13 @ 22:59:05
Postat av: Therese

Hej hej..ny vaken som jag är...va ute med tyfonia nyss. Gick förbi dig men jag såg dig inte. Ville inte knacka på så sent. Jag ringer i möra..Natti natti

2009-01-14 @ 00:33:49
URL: http://tezzzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0