fredag

nu är det inte mycke kvar av lovet...  inskolningen börjar på onsdag,  och angelina börjag på torsdag. det ska bli skönt att få några timmar för sig själv. då kan jag sitta på annagatan och dricka kaffe och prata skit... nu fattas det ju bara att lotta ska bo där då..men det går lika bra med dom andra som bor där... sover inte så bra på nätterna fattar inte varför? jag  har aldrig haft sömnsvårigheter förut. men jag ska börja lägga mig tidigare. undrar hur angelina  ska kunna lägga sig lite tidigare?



nu ska  ta mitt kaffe och en fet cigg så jag vaknar till liv




Kommentarer
Postat av: mamma

hej! är du ny vaken? är zimones mattebok hos er?

2009-01-02 @ 11:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0