angelinas ds är tillbaka

Idag gick vi upp kl 6.15  inte roligt tyckte jag.  tänkte att jag kunde somna om en stund med det vågade jag inte. angelina var på bra humör på morgonen medans dyllan slog halvt ihjäl pelle.  snart är det time för dagis så han får träffa fröknarna en stund.
äntligen har det kommit lite snö. så det kanske blir lite pulka efter skolan. nu måste jag göra iordning mig . efter dagis  ska jag till mamsen .

hoppas det går bra på uppropet gecka.

hamen finns nog inget mer att tilllägga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart låd dset då?????

2009-01-08 @ 16:47:35
Postat av: mamma

det var roligt när ni var här.. men vad han är kär isin mormor lilleman.. myss myss ska lägga mig snart ring mig imorgon annars så ringer jag dig.. natti natti..

2009-01-08 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0