nu är klockan mycke

melodifestivalen va skitdålig idag... bästa låten va nog den måns sjöng tror jag. sämst va markoolio. skit va det iallafall.
idag har jag varit på annagatan och haft möte med fia o camilla . sen har jag och therese varit ute o gått på långpromenad, det var skönt att vara ute,så vi funderade på att ta en till promenad senare under dagen men då dök latmasken upp i mig, och då var det soffan som gällde. imorgon är det nya tag som gäller som alltid..


hittar inte batteriet till kameran så jag kan inte lägga in bilder. har bara gamla tråkiga smalbilder på mig som inte är roliga att se hehehhe

nattinatt på er
sov sött
dröm om mycker pengar så ska ni se att dom kommer

Kommentarer
Postat av: mamma

är du snäll och inte tar bort det jag skriver?

2009-02-16 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0