tisdag

sitter o ser på idol... tycker inte att det är så bra. ska ta mig ett bad efter det och sen i väg till jessica om hon inte sover.  fick kortet  idag så nu har jag telefon igen... ring ring







---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vaknade 7.10 sen var det full fart ner för trappen. jag tycker att det bara är jag som har så mycke att göra så fort jag slår upp ögonen.sen när angelina gått till skolan o dyllan har somnat om då stannar världen.istället för att stressa så blir jag så lat mellan 9-13. idag ska jag o min väninna sola tror jag om hon inte har glömt de. nu sitter jag med min andra kopp med malins tjära....pratade med oscar igår han är så rolig..han har alltid något att berätta.. nu ska jag ut o ta min morgon cigg.

Kommentarer
Postat av: stig

Hee ja tänker inte ringa dej

2008-09-23 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0