hatar tidiga morgonar...

bara att inse fakta som peter fransson säger.. jag gillar inte att gå upp tidigt... jag är grinig röksugen o kaffesugen..jag blir misshandlad av dyllan .. han bits o slåss.hoppas han somnar snart.. jag känner att mensen är fruktansvärt nära.. pelleplutten sover prinsessan är i skolan..idag har jag inte mycke på min lista 1) glamour 2) damsuga 3) hämta min kamera i husvagnen nu märker jag att prinsen börjar bli trött , ska sova ner han nu sen ska jag röka o dricka hinkvis med kaffe... efter det blir det power walk... jippi usama sover... skriver mer sen. har ju min träning att tänka på/// malin

Kommentarer
Postat av: jj

ska du suga upp en dam? hahaha "damsugare". hahaha...vadå tänka på träning? mmoohhahahahahahaha

2008-09-15 @ 11:47:48
URL: http://ivanna.blogg.se/
Postat av: ewelina

haha fan va garva åt detta inlägget, haha :D:D:D

2008-09-15 @ 18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0