go kväll





kom på att jag inte hade lagt ut någon bild på min lillasyster..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


så var glamour slut.. dåliga avsnitt idag. nu ska jag lägga in en tvätt,  angelina har gympa så jag måste tvätta upp hennes gympakläder ..... dyllan har fått en dos av nåt för han är förvildad... nu springer han med pelles hörlurar.. ja ja  har inget mer att skriva  .. ska nog slå en pling till jess nu




plastparty bilder




idag har jag en bra morgon... angelina gick upp direkt efter hon vaknat.. mammas bebis bäddade sängen själv.. mammas andra bebis fick tag i dosan till tvn o slog den  i pannan på mig så fåglarna började kvittra i huvudet. han är så snäll imot sin mamma.. iigår va jag på plastparty som min moster hade.. har bilder där ifrån men jag har gömt kameran på nåt bra ställe så jag inte hittar den... varför är jag så glömsk...jag o jess photoshoppade igår det var kul, fast jag får ju inte göra nåt. ikväll ska jag tvinga jessica att göra kladdkaka till mig... dax att synda lite... hon har börjat göra egen vaniljsås med .nu ska jag sova ner rocky balboa

Kommentarer
Postat av: jj

tror du ja

2008-09-25 @ 09:37:02
Postat av: Therese

oj då då kanske man blir bjuden denna gången då??

2008-09-25 @ 13:28:10
URL: http://tezzzie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur går bullbaket?

2008-09-25 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0