aj aj jag har ramlat

hej kära läsare
jessica ville bjuda på nattkaffe nu på kväll. så jag skulle cykla dit tänkte jag, smarty jag hade lånat ut min cykel till maria. jag tog angelinas o drog iväg med i stället... stel som jag är så känner jag att mina jävla tröga ben somnar precis utanför jessica. så när jag ska gå av cykeln så märker jag att balansen inte är som den ska.. så jag dyker ner i backen o skrapar upp mina svaga knän jag har... idioten jag ligger kvar o tror att jessica skulla ha  hört smällen.. men hon hörde inget.. men jessica hund hörde o stog o skällde.. jag fick så ont  o jessica bara skrattade åt mig...  så nu har jag ont överallt pluss att jag är förskyld.  (tyck synd om mig)




nu ska jag sova sött o drömma om mycke pengar o tvshop.. good night

Kommentarer
Postat av: Lena

Stackars dig! Ska jag komma och blåsa på knäna?

2008-09-19 @ 08:08:42
URL: http://lenakristina.blogg.se/
Postat av: jessie

Hahahahahahahahaha klant...

2008-09-19 @ 09:11:41
Postat av: ewelina

HAHAHAHAHA fan va klantig du är, men tycker synd om dig ändå

2008-09-19 @ 11:03:58
URL: http://ewelinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0