oj vilken stom

nu har det börjat blåsa här i lidköping. dagen började kl 10.30 för mig, pelle väckte mig o sa att angelina hade målat på köksbordet o tagit ner leksaker o sånt. sen att hennes rum var jätte rörigt. samtidigt som han berättade detta kom dyllan i full gallop emot mig o hade min stora väckarklocka i handen som han siktade in på mitt huvud. den fick jag tag i snabbt o funderade snabbt vart jag skulle slänga den . min första tanke va fönstret  men jag ändrade mig o slängde den i väggen i stället det blev ett megastort hål... då fick jag utbrott för det o skällde att jag hade fula tapeter i hela lägenheten. ( måste jag säga att jag har dåligt morgonhumör) sen när jag gick ner så hade inte angelina målat på bordet . jävla pelle som ska reta upp mig på morgonen. 

efter vi hadde ätit middag så kom barnens farmor o drack kaffe o lekte med dyllan . angelina var hos lena  och broderade. efter det drog vi till annagatan o träffade camilla med barnen o massa andra. sen kom jonny o ville att jag skulle göra slingor
o det gjorde jag.. super snyggt blev det. peter skulle skicka  bilder på jonny  som jag ska lägga ut. 


nattinatt nu ska jag lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0