nu regnar det...

fy faan vilket väder... jessica pratar i telefon o jag sitter här o ser på kort. angelina hade runt 170 besökare på hennes blogg så hon blev jätteglad..  imorgon måste jag städa ur den lortiga lägenheten.. den är helt förfallen, vet inte hur det har gått till men det set ut som usama har släppt sin största bomb hemma hos mig. det är kakor , klet och saft både högt och lågt. övervåningen är väl inte så falig men måste tas ändå.. jag har stora och små hand avtryck på alla fönster.... fy vad jobbigt man har inte tid att vara sjuk..... ska iväg till pappa efter kl 14.00 ... hoppas att angelina blir frisk snart.... men hon får nog vara hemma på måndag...

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0