godnatt

idag har jag inte skrivit så mycke. har lite mycke att tänka på just nu så jag får ingen tid över till att skriva något roligt. jessica har lärt mig lite om design till bloggen...det verkar inte så svårt , ska fixa till mammas nya sida imorgon. nu får hon heta lillamina. chefen har varit pipig och gnällig idag  tror det har varit tänder på g. prinsessan har varit pipig hon med men hon har fått sina tänder så det är nog något annat hehehhe. imorgon tänker jag börja dagen med en power walk minst en timma. pelleplutten fyller år men han vill inte ha kalas. men jag vill gärna ha besök hheheheh

nu är det slut på tycka synd om sig själv.

dax att krama kudden nattinatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0