fläskläpp






godmorgon

vaknade av att dyllan skallade till min mun, aj aj aj fick värdens största linda rosing mun. det pulserar än i läppen. så nu ser det ut som om jag har världens prilla under läppen.. ibland vill jag strypa den lilla prinsen. förskylningen har släppt nu känner jag så det är gött. angelina sitter i köket och spelar habbo på sin dator.. jag får inte sitta på den mer säger hon och jag gillar inte denna stora datorn. pelle satt nog uppe hela natten och spelade tvspel. han hade glömt att stänga altandörren när han skulle lägga så det kunde ha sprungit in älgar i mitt storarum . min största fasa är att möta en stor älg. möter hellre en björn.

nu har dyllan ätit  ballerinakakor så han ser inte svensk ut. gav han några stycken så jag kunde få skriva lite... idag ska jag tvinga hit min mamma så hon får städa. annars lägger jag ut pinsamma kort på henne..




nu ska jag dricka malins giftkopp nummer 3 så jag vaknar till liv.. det är fullt med choklad överallt här...
baj baj mina friends




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0