måndag

ja då var det kvällen igen. idag har jag inte gjort så mycke. plockat o donat lite. sen fick jag skicka in beställningen igen på grejerna. dyllan har fått dagisplats , han börjar den 7 jan. det ska bli roligt heheh (för mig). klockan är kvart över sju och jag har missat glamour som vanligt. angelina har sett på tvn sen i torsdags. men nu ser hon lite piggare ut för hon fick ju åka en sväng till br. där köpte hon en barbie och en tatueringspenna. nu ska jag göra minstingen klar för sängen efter det ska jag se på färjan ... bye bye


jag har en
jag får inte säga något

Kommentarer
Postat av: madde

vad för nyhet???????????????

2008-11-17 @ 22:27:11
URL: http://mddiskarsson.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0