hallååååååååå

jag letar ihjäl mig efter tapeter. finns det inga fina tapeter eller? om jag inte får taptsera så flyttar jag till en finare lägenhet, jag hatar denna. var hos maddis en sväng förut jag blir så jävla avundssjuk på att hon har fina tapeter.. snart tar  jag angelinas kritor och målar. känner att min mens är nära för jag är så jävla grinig, idag så jag skulle vilja strypa någon. ååååååååååååååååååå  jag vill ha nya mattor också.  imorgon ska jag möblera storarummet om jag kommer ihåg det. jag ska göra så mycke men jag glömmer det.. tror jag börjar bli senil.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO GIRL...........

2008-11-12 @ 21:14:34
Postat av: Anonym

vad du är arg.......är du farlig nu?

2008-11-12 @ 21:42:49
Postat av: u know who darling hihi=)

Möt madde och puncha ut dig lite ilska över hennes tapeter. Jag står vid sidan o hejar på dig, men lite på Madde osså hihi.

Puss o kram sötnos

2008-11-13 @ 12:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0